ceturtdiena, 2013. gada 21. februāris

Man nepatīk legingi, bet šie ir mani mīļākie

Vienu dienu iemaldījos Abakhan (nu ne jau pavisam netīšām, man vajadzēja nopirkt kādu gabaliņu raiba koša auduma, ko piekombinēt vecām džinsām, lai varētu radīt vasaras brīvā laika somu) un ieraudzīju burvīgu likras audumu ar puķēm un tauriņiem. Bet es noturējos un viņu nenopirku.
Nākamā dienā, tomēr mani nelika mierā tas audums un par viņu domāju, tad aprunājos ar gudru cilvēku un secinājām, ka no likras var šūt tikai legingus (sākumā domāju par kleitu, bet sanāks baigi svīst) un tā nolēmu - būs man legingi, lai gan man nepatīk legingi un nekad tādus neesmu pirkusi un nepirkšu, bet nu no šī auduma man vajag :D
Un tā, jau tajā pašā vakarā ņēmu mērlenti, zīmuli un papīru, un atbilstoši kursu pierakstiem taisīju piegrieztni - sākumā no nulles uzkonstruēju pamatpiegrieztni, salīdzināju ar nodarbībās veidoto (atbilst), pēc tam samazināju ar 0.75 koeficentu, saliku kopā pa sānu vīli, noņēmu no brīvajiem sāniem un aiziet...pie auduma un šķērēm. Biju pārsteigta, cik ātri to var realizēt - ar overloku sašūt legingus var 20 minūtēs ;) Labi, ka man nepatīk legingi, jo ja patiktu, tad ātri vien manā skapī būtu vesels lērums ar šīem...

P.S. Nevaru sagaidīt, kad sāksies pavasaris, lai varu savus taureņus vest ielās :D

1 komentārs:

  1. Es ar neesmu legingu cienītāja, bet Taviem patiešām foršs audums & pa smuko sanākuši, ka tā vien prasās tikt izvests ielās :)

    AtbildētDzēst