sestdiena, 2013. gada 20. aprīlis

Šī bija ražīga nedēļa

Šonedēļ, iespējams dēļ saulainā laika, man beidzot atgriezās iedvesma un gandrīz katru vakaru, kaut ko nedaudz padarbojos...
Pirmkārt pieķēros puķainajai vasaras kleitai, jo tomēr tas garums man nepatika... Bet tā kā putni bija jāsaglabā, tad pacēlu vidukli uz augšu un izņēmu daļu no augšas... Izskatījās jau daudz labāk.. Pēc tam sapratu, ka tomēr pleci nesēž un jāceļ uz augšu..un vēl nolēmu, ka tomēr nevajag man garās piedurknes, bet labāk īsās rociņas.
Tā nu pārtapa šādā... izklājumā jau īsti nevar saprast, bet tagad uz auguma ir daudz labāk un pašai beidzot patīk.
Pēc tam pieķēros jau pirms kāda laika nopirktam superīgam viskozes elastāna audumam... Jau atkal mani uzrunāja apdruka. Nolēmu, ka no tā man taps krekliņš ar garām piedurknēm un ķēros pie konstruēšanas (patiesībā izmantoju kleitas piegrieztnes augšdaļu, tikai vidukļa iešuves noņēmu no sāna , krūšu iešuvi ieliku horizontāli "no paduses" un saīsināju plecus, atbilstoši labojumiem pie kleitas). 
Tad nu tapa krekliņš ar vienu meiteni priekšā un otru aizmugurē. 
Man rezultāts tik ļoti patika, ka nākamajā vakarā tapa vēl viens tāds pats (tikai ar precīzāku krūšu iešuvi, jo pirmajam kaut kā par zemu sanāca, bet tā kā krekliņš ir ar elastānu, tad par šo defektu zilajam krekliņam zinu tikai es). 
Man tik ļoti patika tā sajūta, kas ir uzvelkot krekliņu, kurš patiešām der uz auguma, kad pieķēros garderobes revīzijai... un tā no viena iepriekš pēc Burdas piegrieztnes šūta topa, kura audums man ļoti patika un viena gandrīz jauna balta Adidas sporta topiņa, tapa viens cits - kurš ir ne tikai smuks, bet arī pēc izmēriem atbilstošs. 
Šis iespējams būs mans mīļākais vasaras topiņš, ko vilkt pie baltajiem šortiem, īpaši karstās dienās :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru